Better every day

Eric van de Graaff, ilearnr

We zitten aan tafel en de telefoon gaat…

Een reactie plaatsen

Wie heeft het niet meegemaakt. Je zit net aan tafel en dan gaat de telefoon. Het telemarketing bedrijf vraagt je of jij bent wie je zegt dat je bent en of je een mooi voorstel wilt ontvangen. De eerste stap in het verkoopproces is gezet en in een groot aantal van de gevallen is het een misser. Geen probleem zegt de telemarketeer. Het gaat erom, hoeveel klanten ik wel score? Daar word ik op afgerekend. Irritatie bij de ontvanger over het ongewenste telefoontje? De meesten ontvangers weten niet namens welk bedrijf je belde. Dat kan dus ook geen vervelende associaties geven, toch? En zo lijkt het bellen rond etenstijd een rooskleurige toekomst tegemoet te gaan. Als je het mij vraagt zou ik bellen rond dinertijd afraden, al is het maar omdat je zelf ook moet eten :-).

Auteur: Eric van de Graaff

Support you to be better every day, that is my passion! Develop people and teams so that they can realize their dream. I am a father, a husband and a life long learner, trainer, coach, snowboarder and personal growth hacker. My skills round up like: communicative • go-getter • emphatic • eager to learn • result-oriented • strategic • teamplayer • innovative.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s