“Wij verzorgen communicatietrainingen en die van ons zijn heel praktijkgericht. Wil je er een volgen?” Waarschijnlijk niet! Veel bedrijven proberen te verkopen vanuit WAT het product is en HOE dit zich onderscheidt. Dat spreekt slechts weinigen aan.
Simon Sinek ontdekte dat het veel inspirerender is om het WAAROM met je contacten te delen: “Bij alles dat ik doe geloof ik erin dat iedereen het beste in zichzelf naar boven kan en wil halen. Verander de wijze waarop de wereld communiceert, dat is mijn doel. De wijze waarop ik dat doe is met veel passie en plezier. Ik inspireer mensen tijdens workshops ook tot effectief netwerken. Wil je dat eens ervaren?”
Wil jij scherp krijgen WAAROM jij de dingen doet die je doet? Nodig iemand in je omgeving uit om jou te vragen wat je doet en vervolgens WAAROM. Die WAAROM mag dan meerdere keren herhaald worden. Zo krijg je scherp WAAROM jij dat doet en ook hoe jij anderen kan inspireren.